Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05 01:17 - ДАТСКА ИКОНОМИЧЕСКА ЗОНА: БАРЖА ФОРТУНА и Мoдepнизиpaният кopaб Aкaдeмик Чepcки ВЪЗОБНОВИХА НА 70 М. ОТ ПОВЪРХНОСТТА СВЯТОТО ДЕЛО НА СЕВЕРНИЯ ВТОРИ ТРЪБОПРОВОД
Автор: rusmus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 106 Коментари: 3 Гласове:
11

Последна промяна: 04.05 02:02


 Fortune възобновява строителството на Първи май.  Хроники на IHL Nord Stream 2, 30 април - 2 май Изграждането на газопровода "Северен поток 2" в датската Икономическа Зона се извършва и по двете линии.  
image
   След 10-дневна пауза баржата за тръби (TUB) Фортуна се завърна в строителството (IHL) Северен поток 2 в изключителната икономическа зона (ИИЗ) на Дания на юг от о.  Борнхолм.

image Кран и монтажен кораб за полагане на тръби (KMTUS) Академик Черски продължава изграждането на своята MGP линия Nord Stream-2.  
   Налице са малки промени в руския флот за поддръжка на тръбопроводи, но според MarineTraffic, VesselFinder и MyShipTracking, проектните кораби все още са концентрирани в 3 ключови области на Балтийско море:  
    ИИЗ на Дания, южно от около.  Bornholm, строителна зона на 1-ва линия на Северния поток-2 MGP,
    ИИЗ на Дания, южно от около.  Bornholm, строителна зона на 2-ра линия на Северния поток-2 MGP,  
    пристанището Мукран в Германия, където се намира терминалът за международен газопровод „Северен поток-2“.  
    ИИЗ на Дания, южно от около.  Борнхолм.  1-ва нишка

   Черски работи по изграждането на 1-ва линия от 27 април 2021 година.
    За 5 дни тръбопроводът измина 1.669 км по трасето на газопровода.  Работата продължава бавно, което може да се дължи на началния етап, въпреки че времето и условията са благоприятни:    скорост на вятъра - 13 възела (4 точки по скалата на Бофорт).    дълбочината на морето е плитка (69-73 м).    Близо до Chersky има 6 спомагателни съда:    поддържащи кораби (SO) Katun и Umka,    многофункционален спасителен кораб (MASS) Murman,    СО Сивуч и МАСА Бахтемир.  
   Съдейки по следите на спомагателните плавателни съдове, Черски използва система за позициониране на котва, а Катун и Умка играят ролята на водачи на котва за него. 
   Многофункционалният влекач за котва Finval, който преди това е работил с Chersky, заминава за пристанището в Росток в Северна Германия на 1 май, но сега е на път обратно.  Той беше заменен от Умка от ТУБ Фортуна.  Транспортният и влекач (TBS) Ossoy, който дойде в Chersky на 29 април, напротив, отиде до Fortuna.  В противен случай няма промени в групата за подкрепа на Chersky.  
   Мурман остава наблюдател, докато Бахтемир и Сивух контролират зоната за сигурност около тръбопровода.    ИИЗ на Дания, южно от около.  Борнхолм.  2-ра нишка    Форчън, построявайки 2-ра линия и спряла на 21 април 2021 г. поради буря, се върнала в строителната зона на 28 април, но започнала работа едва на 1 май.  
    Възобновяването на работата се извършва по стандартната схема:    обратно преминаване по маршрута на Северния поток-2 MGP за повдигане на предварително спуснатия край на 2-ра линия;    повдигане на края на 2-ра нишка;    установяване на края на 2-ра линия до Фортуна,    напредък.    Фортуна продължи напред, минавайки 597 м.  Остават 1,876 км до точката на пресичане на IHP "Северен поток-2" с IHP на Северен поток.  Възобновяването на строителството на 2-ра линия може да означава:    са разрешени проблемите със запълването на газопровода;    шлепът е готов за този труден участък.    Групата за подкрепа на Fortune се състои от 7 кораба:
      TBS Ossoy и CO Vengeri,    Балтийски изследовател на кораб за поддръжка на офшорна платформа (SOMP),    MASS Спасител Карев и влекач капитан Беклемишев,    риболовни кораби, плаващи под германско знаме Westbank и Christin Bettina.    Ossoi и Vengeri изпълняват ролята на котва-развъдчици, наблюдателят на SOMP Baltic Research.  Умка, който преди това е работил с Фортуна, заминава за Черски, но е заменен от Оса.  Не е изключено в близко бъдеще още един производител на котви Veni, връщащ се от Калининград, да се присъедини към TUB Fortuna.  MASS Спасителят Карев и влекачът Капитан Беклемишев контролират зоната за сигурност около Фортуна от юг и север, съответно, и Westbank и Christin Bettina, съответно от запад и изток.  Уестбанк замени друг риболовен кораб под флага на Германия, Antares, който тръгна към пристанището на Сасниц.
   Предвид засилената активност на полските кораби и риболовните кораби в строителната зона, такъв строг контрол на буферната зона не е ненужна предпазна мярка.    Мукран    Тя е основата на плавателните съдове, които доставят тръби от логистичния център на терминала Юг на пристанище Мукран до кораби за полагане на тръби.  Тази функция обикновено се изпълнява от многофункционални ледоразбивни кораби (MFLS) Владислав Стрижов и Юрий Топчев, както и SOO на Остап Шеремет.
    IFLS Владислав Стрижов в момента се намира близо до Черски, а сестра му кораб е с Фортуна.  Освен това тягата на корабите остава същата - т.е.  Юрий Топчев все още не е прехвърлил ЛДП на Фортуна, а Владислав Стрижов изцяло е напуснал района на Мукран без товар.    На 29 април SB Остап Шеремет извърши прехвърлянето на тръби към Черски и тръгна към Мукран, по пътя, приближаващ се към Фортуна.  След това корабът отплава към пристанището в Росток, където прекарва няколко часа и вече се е върнал в района на Мукран, закотвен в пристанището Сасниц югоизточно от Мукран.  Иван Сидоренко, сестра кораб на Остап Шеремета, активно пътува между Мукран и тръбопроводи през последните 3 дни.  Тягата на кораба не се е променила значително, така че не се говори за използване на Иван Сидоренко като транспорт за доставяне на тръби.    Друг куриерски кораб по проекта, Artemis Offshore, се намира в пристанището на Росток.  На 29 април корабът напусна пристанището в Калининград и отплава на запад, посещавайки и двете руски тръбопроводи по пътя.
   Автор: А.  Чижевски    Източник: Neftegaz.RU



Гласувай:
11
0



1. rusmus - Фортуна — крупнейший российский трубоукладчик и тяжелое крановое судно. Построена в 2010 году на верфи Shanghai Zhenhua Heavy Industry Co. Ltd. в Шанхае
04.05 01:24
Фортуна: Владелец: ООО «КВТ-Рус», Москва.
Порт приписки - Архангельск.

Характеристики Править
Полное водоизмещение судна - 39 989 тонн.

Габариты - 169 метров в длину и 46 в ширину, высота - более 13,5 м, а осадка от 5 до 9 метров.

Баржа оснащена 12-якорной системой позиционирования, с якорями весом по 20 тонн.

Для снабжения электроэнергией на «Фортуне» работают четыре дизельгенератора по 2500КВт каждый.

Подъемное оборудование судна состоит из гусеничного крана грузоподъемностью 250 тонн и штатного судового крана на левом борту судна грузоподъёмностью 40 тонн. В 2012 году на барже была проведена модернизация и установлен кран грузоподъемностью 1600 тонн (300 тонн на вылете стрелы 72 м).

На палубе предусмотрена возможность установки штатного крана грузоподъёмностью до 2,5 - 3 тысяч тонн.

Вместимость - 310 человек
цитирай
2. rusmus - "Гaзпpoм" peши дa изпoлзвa cвoй coбcтвeн тpъбoпpoвoд - мoдepнизиpaният кopaб "Aкaдeмик Чepcки".
04.05 01:44
„Гaзпpoм“ peши дa зaвъpши cтpoитeлcтвoтo нa гaзoпpoвoдa „Ceвepeн пoтoк 2“ caмocтoятeлнo.
цитирай
3. zaw12929 - ДА СЕ ПИШАТ ФАКТИТЕ НА ИСТПТИЯТА НИ Е ...
04.05 14:29
ДА СЕ ПИШАТ ФАКТИТЕ НА ИСТПТИЯТА НИ Е НЕОБХОДУМО, ТРУДНО И ПОХВАЛНО!
ПОЗДРАВИ! ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rusmus
Категория: Спорт
Прочетен: 14107
Постинги: 25
Коментари: 62
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Май, 2021  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31